Kókuszfagylalt recept

2010. szept. 9. | 2 megjegyzés | Címkék: ,
Hozzávalók:
1 db konzerv kókusztej ( 3 dl ), 1 dl cukrozatlan sűrített tej, 5 dkg kókuszreszelék, friss kókuszhús, körülbelül 3 - 5 evőkanál cukor ( először inkább 3, ha nem elég édes, csak akkor emeljük az adagot ).

Elkészítése:
A hozzávalókból a kókusztejet valamint a sűrített tejet összekeverjük. Jöhet bele a cukor és a kókuszreszelék, illetve a darabolt kókuszhús, ami el is hagyható.
Összekeverjük, és mehet vagy a gépbe, vagy egy jól záródó edényben a mélyhűtőbe, ahol nagyjából fél óránként egy villával, vagy egy botmixerrel keverjük át a teljes kifagyásáig.

Megjegyzés:
Cukrozott tejet használtam, így kihagytam belőle a plusz cukrot, valamint kókuszhús helyett kókuszreszeléket. Fagyigép helyett a fagyasztóba fagyasztottam, időnként kevergettem.

Forrás: Szépségtár - Kókuszfagyi

2 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Angéla ez jó kis fagyi recept, imádom a kókuszt! Nekem nincs gépem, de olvasom Te sem abban készítetted,,,,,nincs képed a fagyiról?

Angéla írta...

Sajnos nem készítettem róla, de a forrás megjelölésénél a linkre kattintva bejön az eredeti recept, ott találsz róla képet.
Remélem ízleni fog a fagyi.

Megjegyzés küldése

Fel