Kókuszos kávés mogyorókrémes bon-bon

Kókuszos kávés mogyorókrémes bon-bon, sütés nélküli, tejtermék mentes csokoládé recept.
Kókuszos kávés mogyorókrémes bon-bon
Hozzávalók:
Fehér csokoládé, étcsokoládé, kókuszkrém, mogyorókrém, kávékrém.


Elkészítése:
A fehér csokoládét gőz fölött megolvasztottam, majd vízfestékes ecsettel a bon - bon forma alján a virágmintát kitöltöttem, hűtőben lehűtöttem.
Mikróban felolvasztottam a Lidl-ben vásárolt étcsokoládét, amit vízfestékes ecsettel körbekentem a formán, majd ezt is hűtöttem, újból kikentem, és ismét hűtés.
Az üregeket megtöltöttem a krémekkel, megint hűtés, végül olvasztott csokival lezárás és újra a hűtés következik.



Megjegyzés:
Mozart bon-bonnak a tartója, amit nem dobtam ki, az igények miatt két formát használtam.
A kávékrémet pedig a Lidl-ben vásároltam.
Csináltam még egy adagot, amiknek mogyoró darabkákat tettem a közepébe, valamint a fele adagnál megcseréltem a csokoládékat.


készítettem egy adagot mogyoró darabkákkal is
készítettem egy adagot mogyoró darabkákkal is


a Mozart bon-bon tartója
a Mozart bon-bon tartója


a bon-bon tartó alja kikenve a csokoládéval
kikenve az alja a csokoládéval


a csokik a bon-bon tartóban, mehetnek a hűtőbe
mehetnek a hűtőbe


a Lidl-ben vásárolt kávékrémek
a Lidl-ben vásárolt kávékrémek

4 megjegyzés:

Viki írta...

Irigylem a bonbonjaid :))) Nagyon csodálatosak. Ezeket a krémeket nem mostanában vetted ugye ?

Angéla írta...

Nagyon szépen köszönöm!
Olyan 2-3 hónapja vettem őket, de csak akkor kaphatóak a akciósak a Lidlben, sajna nincsenek mindig.

Viki írta...

Sejtettem, hogy nem mostanában vettem, s azt is, hogy valamilyen akció kertében volt. Ez valahogy elkerülte a figyelmem, pedig a kis "különcségekre" általában odafigelek. No majd legközelebb :)

Viki írta...

jöttem ujra inyenckedni :) bár krémet még mindig nekem kellene készitenem, mert most sem találtam a LIDL-ben, pedig állitólag volt kb 2 hete :( :( mindig lemaradok, mint a borravaló :)

Megjegyzés küldése

Fel