Húsvéti tejszínes csokoládétojások

Húsvéti tejszínes csokoládétojások, sárgabarack befőttel és kindertojással, lufi segítségével készített, sütés nélküli édesség.
Húsvéti tejszínes csokoládétojások
Hozzávalók:
lufi, csokimáz, tejszín ( én Hulalát használtam ), sárgabarack befőtt, kindertojás.


Elkészítése:
A lufikat kicsit felfújjuk és a végüket elkötjük.
A csokimázat megolvasztjuk, ezt követően a felfújt lufikat félig belemártjuk, utána dermedésig a hűtőbe tesszük oly módon, hogy a rácson keresztül húzzuk egy kicsit az elkötött végénél.
Miután megdermedt, a lufit óvatosan kibontjuk, ezután kivesszük a csokiból.
A tejszínt kemény habbá verjük, megtöltjük a csokikat, majd mindegyik tetejére egy - egy fél sárgabarackbefőttet teszünk.



Megjegyzés:
Ha nincs kedvünk lufizni, egyszerűen megoldható félbevágott csokoládé tojásokkal is.
Én a Lidl-ben vettem olcsóbb fajta „Kindertojást”, azt töltöttem meg.
A tejszínt ízesíthetjük egy kevés barackbefőtt lével.
Az eredeti ötletet egy külföldi honlapon láttam egy videón még tavaly, a pontos adagokat nem tudtam, így csak az ötlet maradt meg.

5 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Nagyon ötletes,és mutatós!

Bianka írta...

Nagyon, nagyon szép

Viki írta...

Jaj de jó ötlet

Gizi írta...

Nagyon finom lehet. Már éppen azon agyaltam, hogy mi lenne ha kibökném a lufit, és úgy szabadulnék meg tőle, és ekkor értem a Kindertojásos megoldáshoz. Szuper jó!!!:)

Angéla írta...

örülök, hogy jó ötletet adtam, az idén is elkészítem, már be is szereztem hozzá az olcsóbb "Kindertojást"

Megjegyzés küldése

Fel