Mogyorókrémes marcipános bon-bon

Mogyorókrémes marcipános bon-bon, sütés nélküli, tejtermék mentes sütemény, csokoládémázzal.
Mogyorókrémes marcipános bon-bon
Hozzávalók:
Csokoládémáz, mogyorókrém, fehér marcipán.


Elkészítése:
A csokimázat mikróban felolvasztottam, majd ecsettel kikentem a szilikonos, kicsi, 12 db-os muffinsütőt és hűtőbe tettem, hogy megdermedjen, utána újból kikentem és dermesztem.
Ezután egy-egy kávéskanálnyi mogyorókrémmel megtöltöttem az üregeket, azt követően ismét hűtőbe tettem.
Folpack között kinyújtottam nagyon vékonyra, kb. 3 mm vastagra a marcipánt, és kis kerek formákat szaggattam ki belőle, akkorát, amekkora a forma teteje. Ezeket a mogyorókrém tetejére nyomtam, utána erre is csokimázat csorgattam, úgy, hogy befedje a marcipánt.
Ismét hűtőbe tettem. Amikor megdermedt, tányérra raktam és a boltban kapható tubusos cukormázzal díszítettem.
Szerintem lehet egyesével becsomagolni, de hogy meddig tartható el, azt nem tudom, mert még csomagolásra sem maradt belőle, annyira ízlett a családnak. Legközelebb megpróbálom párizsi krémmel tölteni vagy esetleg gesztenye masszával.



szilikonos kicsi muffin forma
szilikonos kicsi muffin forma

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fel