Tátra csúcs recept ( Edit - féle )

2009. máj. 2. | 0 megjegyzés | Címkék: ,
Tátra csúcs recept ( Edit-recept ), sütés nélküli sütemény, töltetlen sima piskóta tallérból, csokoládémázzal.
Tátra csúcs
Hozzávalók:
Tésztához: 2 csomag töltetlen sima piskóta tallér.
Krémhez: 2,5 dl Hulala tejszín, 15 dkg cukor, 5 dkg kakaópor, 8 dkg margarin, készen kapható 20 dkg-os csokoládé máz.


Elkészítése:
A tejszínt a cukorral felfőztem, ha kihűlt, a kakaóporral együtt hozzáadtam a margarinhoz és robotgéppel körülbelül 10 percig krémmé vertem.
Ezt a krémet még betettem a hűtőbe, amíg jól megkeményedett, majd újból átkevertem.
Habzsákba töltöttem és a piskóta tallérokra kis halmokat nyomtam, azután ismét a hűtőbe tettem, hogy megkeményedjen.
A kész csokimázat az előírásnak megfelelően felolvasztottam, utána egy kicsit mélyebb tálkába tettem és a kis halmokat fejjel lefelé belemártogattam egészen a piskótáig.
Rácsra tettem, hogy lecsöpögjön a felesleges csoki, tálalásig hűtőbe tettem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fel